niedziela, 11 stycznia 2015

A po drodze...

 Między przystankami zapraszamy Was na blog podróżniczy REPUBLIKA PODRÓŻY, prowadzony przez Małgorzatę i Tomasza. Blog ten w bardzo szeroki sposób zajmuje się podróżami, ale również podejmuje ciekawe tematy z wiedzy geograficznej.




Blog podróżniczy Republika Podróży logo

Ciekawym wpisem, dzięki któremu ten blog znalazłam jest wywiad z Pawłem „Pablo de la Marem” Kałczakiem, który zwiedził wszystkie stolice Europy. Mówiąc szczerze to jest również moje marzenie, ale do wyniku 46 stolic jeszcze mi trochę brakuje. Zresztą przeczytajcie ten wywiad sami: 

http://republikapodrozy.pl/czlowiek-ktory-odwiedzil-wszystkie-stolice-panstw-europy/
  A tu strona główna bloga: http://republikapodrozy.pl/


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog podróżniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że mi się to kiedyś uda! Pozdrawiam autorów bloga - dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, a może Słupsk byś przedstawiła? To takie piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń